USPA i U.S. Polo Assn. slave 135. godišnjicu

Rođeni za igru: Proslava naslijeđa, sporta i života

Uzimajući u obzir bogato naslijeđe polo sporta, proslava 135. godišnjice USPA-e fokusira se na slogan „Rođeni za igru“. Ova tema ističe adrenalin i atletičnost pola, kako na terenu tako i izvan njega, i poziva sportske entuzijaste i potrošače širom svijeta da postanu dio ove bogate tradicije. Od igrača i konja do same konkurencije i kulture, polo budi nešto duboko u svima nama, prikazujući sport koji je jednako živahan i uzbudljiv koliko i bezvremen. „Rođeni za igru“, koji je također povezan sa brendovom Kampanjom naslijeđa u kojoj učestvuju profesionalni polo igrači i ambasadori brenda zajedno sa svojim porodicama, predstavljaće U.S. Polo Assn. na različitim digitalnim i prodajnim platformama i nakon 2025. godine.

Logo za 135. godišnjicu

Posebno dizajniran logo za 135. godišnjicu objedinjuje bogatu historiju i prepoznatljiv karakter polo sporta, spajajući tradiciju sa modernim stilom. Inspirisan dinamičnim pokretima igre, logo uključuje rijedak i snažan prikaz „hooked“ polo maljeva— ikoničan defanzivni potez koji je zaštitni znak intenziteta i vještine u ovom sportu. Ovaj detalj služi kao simbol strategije, preciznosti i historije koje definišu polo, povezujući logo u njegovom jezgru.

Paleta boja crvene, bijele i plave, sinonim za prepoznatljiv brend U.S. Polo Assn., ostaje centralni dio znaka za 135. godišnjicu, jačajući američke korijene brenda, dok istovremeno simbolizuje njegovu globalnu prisutnost. Ove boje ne predstavljaju samo patriotizam i duh Sjedinjenih Država, već i univerzalni simbol izvrsnosti i integriteta unutar polo sporta. Kao vizuelni prikaz 135 godina naslijeđa, logo će biti istaknut na svim aktivnostima U.S. Polo Assn., digitalnim platformama i maloprodajnim objektima tokom 2025. godine, stvarajući jedinstvenu i trajnu poruku za potrošače i ljubitelje širom svijeta.

Limitirana kolekcija za 135. godišnjicu

Povodom 135. godišnjice, U.S. Polo Assn. je lansirao limitiranu kolekciju koja ponosno slavi bogatu tradiciju polo sporta i naslijeđe ovog sporta. Kolekcija prikazuje klasične crvene, bijele i plave boje brenda, uz ekskluzivne grafike za 135. godišnjicu, zlatne i srebrne detalje te profinjene dizajnerske elemente i materijale.

Kolekcija je fokusirana na ikonične osnovne stilove, poput bezvremenih polo majica, uz uključenje posebnih detalja i premium ukrasa za 135. godišnjicu. U kolekciji su prisutni i odjevni predmeti i dodaci, pružajući kupcima kompletan doživljaj 135. godišnjice. Svaki komad dolazi sa limitiranom etiketicom dizajniranom za obilježavanje ovog jubileja i naglašavanje cjelogodišnje globalne proslave. Kroz ovu kolekciju, U.S. Polo Assn. odaje počast svojoj bogatoj prošlosti i ponosno dijeli svoju strast prema sportu i brendu sa kupcima širom svijeta.

Poštovanje 135 godina izvrsnosti

Polo se u SAD-u prvi put igrao 1876. godine i od tada je poznat kao „Sport kraljeva“. Inspirisan igrama iz Engleske, popularnost ovog sporta dovela je do osnivanja USPA-e 1890. godine radi uspostavljanja pravila i regulativa. Danas USPA nastavlja svoju misiju promocije polo sporta, podrške igračima i unapređenja dobrobiti konja, dok istovremeno slavi svoje naslijeđe sa modernom i globalnom perspektivom. „Ova 135. godišnjica USPA-e nije samo proslava naše prošlosti; riječ je i o izgradnji budućnosti“, rekao je Stewart Armstrong, predsjednik USPA-e. „Radujemo se povezivanju sa našim globalnim ljubiteljima sporta i brenda kroz jedinstvena iskustva, istovremeno prikazujući autentičnost i živost polo sporta ovdje u Palm Beach Countyju, u USPA Nacionalnom polo centru i širom svijeta tokom cijele godine.“

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search